2012-03-12

2012年03月12日 - Monday~

Har varit på Maxi och handlat med Zandra. Hämtade ut ett paket på posten också! ^^
Först var vi hos frisören för att Zandra skulle klippa till sin lugg lite.
(Funderar på om jag ska klippa lugg också, men vet ej om jag kommer till att ångra
det senare för att jag har sparat på min i tre år) Haha, beslutsångest.
Vid Ronnebyån, tog bilden idag då jag och Zandra väntade på hennes klipptid =)
När vi kom hem så kollade vi på en film och åt lite gott.
Vi kollade på "Tio orsaker att hata dig (1999)", har sätt filmen många gånger innan.
Men det är inget fel på att se på en film om och om igen. Den är så bra! =)
Nu ska vi ha en liten spelkväll!
Chu~
Mitt paket! ^_^
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥