2012-03-24

2012年03月24日 - Saturday~

Shaa!
Hoppas att ni har det bra. Själv har jag det jätte bra.
Blev ingen uppdatering igår för att jag var så upptagen med annat hela dagen.
Har haft så sjukt roligt. Jag har skrattat i över 24 timmar nu, jag skojar inte. ;)

Var på landet igår och hälsade på Papi.
Skönt att komma bort lite från stan lite.
Vi hade riktigt roligt. Fixade med bilarna och så.

Notte.
När vi kom hem till Ronneby igen så blev det en liten filmkväll hemma hos Mikael och Ange.
Jag sov där inatt för att det var ganska så sent när filmerna var slut.

Idag blir det till att dra iväg och grilla! Yaaaay!~
Ha en bra dag alla.
Chu



Btw, grattis till finaste som har namnsdag idag! Gabriel  .


Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥