2012-03-12

2012年03月12日 - !~

Eller godmiddag? Det beror på hur man ser det!
Har varit vaken sedan klockan elva, idag vaknade jag för första gången på ett tag utan
ett leende på läpparna. Skulle kolla om man hade fått några sms eller så under natten..
och dum som jag var, eller känner nu i efterhand att det var dumt..
Kunde inte låta bli att gå in på Facebook-appen, och där var det lite bad news. :/
Men detta ska inte behöva förstöra hela min dag, eller förstöra något överhuvudtaget
ett tag framöver. Men kan inte låta bli att tänka på det.. det är bara till att försöka 
tänka på nått annat och försöka göra det bästa utav det. 
Men finns inget värre än att behöva vänta och vara osäker!
Nåja, nog om det!
Idag är det Måndag, ny vecka och nya tag! Har inte så mycket planerat denna veckan.
Ska på möte och lämna in en blankett på försäkringskassan.
Sen blir det till att ta det lugnt och kanske planera lite, umgås med vänner och så. =)
Befinner mig just nu hemma hos Zandra, vi ska snart dra iväg och handla, sen ska jag se ifall
mitt paket har kommit på posten för att de hade slarvat bort det förra veckan.
Sur var jag för att det var massa som gjorde mig irriterad den dagen.
Men det finns sådana dagar också, både bra och dåliga. ;)
Som sagt så måste man få uppleva lite tråkigheter för att glädjas av det bra. Eh?

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Skriver sen!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥