2012-03-01

2012年03月01日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott. Jag har sovit som en stock!
Vaknade inte av alla väckarklockor som jag ställde innan jag gick och la mig vid 4 natt/morse.
Får se till att komma i säng lite tidigare ikväll för i morgon måste jag upp klockan sju
för att jag ska på möte klockan nio. Har en del att göra idag och i morgon.
Sitter just nu hemma hos Zandra, jag har sovit här ett par dagar och internet har varit
för segt för att kunna uppdatera bloggen, därav den dåliga uppdateringen. Men hoppas att det är lugnt. =)
Väntar nu på att Zandra ska ringa ett samtal så att vi sedan kan dra iväg för att uträtta
lite ärenden och sedan hälsa på våran andra syster, Lindha.
Sen blir det att hänga med Zandra hem ett par timmar tills jag ska hem till mitt.
När jag kommer hem så ska jag försöka uppdatera lite oftare.
Har en hel del att uppdatera.
Ni får ha en bra dag så kan ni kika in lite senare ikväll.
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥